18 maj 2010

Usch blä på spindlar.

sitter i soffan är ny duschad och har precis börjat blogga. Jag tittar på en video på you tube de är en kille som sjunger Papparazzi. Han är sjukt duktig.
Vanlig skoldag idag, Inge roligt hände inget tråkigt heller men aa nu fattar. Efter skolan var jag carima och zeynep hemma hos zeynep vi tittade på Mean girls och åt chips o drack saft. Vi såg klart hela filmen men det blev ett antal stopp i filmen för att vi var tvugna att berätta eller nått eller så började vi skratta. hahaha. Vid typ 17 eller något så kom farmor o hämta mig. Vi åkte till ica maxi och handla sen åkte vi hem. Jag provade lite kläder som jag hade fått Emelie. Dom var för små för henne så då gav hon dom till mig. Och sen gick jag och beundrade min Aik tröja jag fick av pappa imorse.Ska ha på mig den imorgon och gå och reta alla som är hamarbyare.Mohahaha. Vi åt middag köttbullar me makaroner.Sen hade farfar lovat mig igår att han skulle bada ute i poolen med mig. Sån vi gick ut och bada först var det jätte kallt tog typ 5 min innan jag kom ner i vattnet och innan det stog jag och hovade upp alla små äckliga små kryp. Blää. Men sen när man hadde varit i ett tag så vart det rätt så varmt.
Vi badade inte så länge, jag gick in och duschade. och det va nog den värsta duschen på länge till min största förvåning gick det en spindel på mitt ben snyft. Jag HATAR spindlar och är livrädd för dom. puuh usch blä. Jag skrek till och stampa och spolade vatten på den. Usch bara tanken på spindlar gör att jag ryser. Men sen så gick jag upp och satte mig i soffan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar