12 aug. 2012

10-12 augusti 2012

Heej...
Har knappt varit hemma och har därför inte bloggat.
Hade en underbar dag på grönan i fredags med bästa vännen. Asså det var gaalet. var länge sen jag skrattade så mycket. Vi drog från grönan vid 21 tiden då det var rockare överallt, haha. Vi tog tåget till trånkan där vi sprang in på ica och köpte lite godis. sen åkte vi hem till mig och hämtade lite kläder och sen drog vi vidare till Brandbergen. Vi började kolla på en skräckis men vi båda höll typ på att somna vid 3 tiden.
Igår kom Pappa, Michan, Robin och Leo och hämtade mig vid halv tolv då vi åkte och kollade på Spiderman på Bio. Sen lämnade dom av mig hos Yvonne, där farmor och farfar var. Vi blev bjudna på super god middag. Sen gick jag och Elina ut och bara gick omkring och pratade om allt möjligt. Känns skönt att vi kan prata med varandra om nästan allt. vi kom väl hem vid 21 tiden har jag för mig.
Vaknade vid 12 idag, fixade mig och så sen åkte jag och Farmor till Kista och shoppade lite. skit najjs. fick med mig ett par galet fina jeans och en tröja med mig hem.
Köpte med mig donken på vägen hem, sen kom Yvonne, veiko och Elina över och fikade.
Jag o Elina körde på lite tjej mys, sminkade oss, plattade håret och pratade massa. Mys.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar