31 aug. 2012

Fredag

Hejsan.
Asså jag verkligen suger på o blogga. Har inte orkat/ haft tid att blogga. De e massa plugg, och sen umgås jag mycket med vänner. Men ska försöka bli duktigare. Funderar även på att byta blogg portal. Blogspot suger de går inte att byta header, de står nånting om nån kvot. Fattar  ingenting. Men Jaja vi får se.
Fredag idag, har varit i skolan tagit dagen som den kom typ. Äntligen fredag! Fast den här veckan har gått skit fort. Tänk att vi redan har gått 2 veckor i skolan. :/ Woho två veckor närmare sommarlovet 2013. Haha vad tråkig jag är. Men iallafall efter skolan kom Kim och Dennis till min skola sen gick vi i spöregnet hem till Nellie. där vi lyssnade på musik, kollade på tv och fixade oss. Haha plattade Kims hår. hahah...! Sen gick vi till centrum där vi träffade några andra. Sen gick vi hem till Kim en stund och sen taggade jag hem.
Ska upp vid 6 imorgon bitti, skjut mig! Inga sovmornar här inte. De är folkrace hela helgen. Standard.

Jag och Gizem på slöjden idag 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar