26 aug. 2012

Hej
Min uppdatering suger, jag vet! Men har verkligen inte haft nån lust att blogga. fråga inte varför.
Är knappt hemma heller för den delen. Har varit med massa kompisar hela tiden. Lever livet.
Men ja helvetet har ju dessutom börjat. Det har gått 1 vecka och jag är redan skoltrött. Men ja ja finns inget att göra åt saken bara fortsätta. Haha men ska försöka satsa allt nu i 9an. Vara aktiv på lektioner, kanske börja plugga lite mer än dagen innan prov. Haha ja jag lekte ju typ bort hela åttan men vart nöjd med mina betyg ändå så jag förlorade ju inget på det. Men nu ska jag få ännu bättre betyg och ta skolan seriöst. ! Hahah vi får se hur länge jag står fast vid det ;) aja men ska sluta snacka om skolan nu.

Slaggade hos Nellie i fredags. vi var ute och träffade trevligt folk. Sen drog jag Nellie och Natta hem till Nellie och satt ute på hennes balkong med massa snacks och myste. Sen skulle vi spelat slender men Natta somnade så vi sket i det och somnade istället. haha.
Igår när vi vaknade fixade vi oss lite, sen drog jag och Natta ut och träffade Dennis. vi luffade typ bara omkring i brandbergen som vanligt. Det är standard. Taggade hem vid 15 tiden då jag hoppade in i duschen och fixade mig och så. Sen drog vi på kräftskiva hos min faster. där jag spenderade min kväll. Btw; så hatar jag kräftor. usch det äckligaste som finns typ. haha men hade det trevligt igår iallafall.

Idag följde jag med Pappa till garaget och fixade hans folkrace bil. sen drog vi till botkyrka där det var träning. så han körde lite. Sen fick jag övningsköra. hihi. Gick väl rätt så bra. hatar dragläge men annars älskar jag att köra. så galet kul. Måste bara träna lite mer på dragläge och backa sen så är jag redo för FOLKRACE :D




 Älskar er tjejer 
Hahah min sötnos somnade ute på balkongen 

1 kommentar: