14 sep. 2010

3 nya Jeans och 1 Tröja :)

tjoho
Kom hem för ett tag sen. Köpte 3 par jeans och 1 tröja :) Har tagit kort på allt och tänkte lägga ut alla bilder på bloggen men mobilen och datan ville inte sammarbeta med mig riktigt. Fattar inte varför det inte går. Men ska försöka lite senare en gång till tröttnade och blev bara irreterad.
Gick upp till tåget rätt så skönt faktiskt fast trodde det skulle börja regna men det gjorde det aldrig :) Det var faktiskt jätte skönt att åka tåg det var så lungt alla var tysta och aa det var bara så skönt att bara sitta där och när dom roppade centralen i högtalarna så tänkte jag e vi redan framme fast jag satt och tittade ut så fattade inte hjärnan att vi radan var vid centralen haha...
Men gick iallafall av tåget och gick och möte farmor vi gick till Macdonalds och köpte den dära nya macflurry magnum fanns i två olika sorter en med brownie och en utan jag tog den utan och farmor med Brownie men hon tyckte min var godare och jag tyckte hennes var godare så vi bytte glass. Hahah men sen gick vi och tittade på byxor på H&M hade dom typ ingenting.
Så vi gick till Cubus och där hade dom ett par jätte fina mörka jeans så dom köpte vi och sen gick vi till Kaphahl och där köpte vi ett par svarta jeans leggings och ett par typ jeansblå. Har redan sånna där jeansblå men dom gick sönder för några dagar sen och jag gillade faktiskt dom så jag köpte ett par lika dana :) Sen köpte jag en jätte fin svart rosa tröja den var lång armad och faktiskt lite tjock också så det passar ju bra att ha nu när det börjar bli lite kallare.
Men som sagt va ska försöka fixa det där med bilderna så ni får se allt jag köpt :)

Vilket oväder det blev tittar ut genom fönstret och regnet bara öser ner hörde nyss att det åska också. :( Lite läskigt men samtidigt lite mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar