17 sep. 2010

Hee.....

Heeeeeeeeeeeej........
Sitter o lyssnar på musik och e inne på facebook men datan e skit seeg :(
Skoldagen har varit helt okej vi hade musik idag men Daniel var ledig så vi hade någon annan och sen på SO så hade vi Memet för Eric va fortfarande sjuk. Men so lektionen var helt meningslös vi körde stad och land skiiit tråkigt.Fast vi fick typ sluta 15 min tidigare ;)
Efter skolan va jag med Zeynep vi va hemma hos henne och gjorde typ ingenting. Vi tittade på film (ovanligt... Not) Hahaha.... sen vid typ 17:00 kom farfar och hämta mig då vi åkte till byggmax oxh handlade några konstiga saker.
Sen åkte vi hem och sen åkte vi till min faster och åt middag Tacos :)
Sa för typ en vecka sen att vi inte skulle planera något idag för att jag ville vara hemma och titta på Camp Rock 2 men nää det hade dom glömt bort.
Men jag ringde Michan så hon kunde spela in den åt mig :D
Imorgon blir det folkrace igen. Haha har typ varit på folkrace 3-4 helger i rad nu.
Får hoppas på att pappa får någon bil imorrn :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar