9 sep. 2010

Yeeah :)

Hejhej...
Dansen var väldigt lyckad och jag orkade vara med hela lektionen men orkade inte lika mycket som jag brukar orka.
Temat den här terminen är Rock tyckte först åh... tror inte det blir så roligt.
Men än så länge har jag haft super roligt.
Dessutom träffade jag en tjej som jag har känt rätt så länge men inte träffat på flera år.
Men typ efter dansen kom farmor o hämtade mig sen åkte vi och åt på Macdonalds eller vi tog med maten hem. Har varit sugen på donken mat i typ 1,5 har inte ätit på macdonalds sen vi va i skåne ;) Och det va typ 1,5 månad sen. Det ni :P
Har tittat på Idol och inte gjort så mycket mer ikväll.
Imorrn är det skola och sen ledigt :) känns inte som det är fredag imorgon kan ju bero på att jag bara varit i skolan i två dagar den här veckan.
Men på tisadg har vi studiedag och på torsdag har vi skolfoto. Och jag vet inte vad jag ska ha på mig. Mitt största bekymer. hahaha....
Ska snart gå och sova annars kommer jag inte upp imorgon måste upp tidigt imorgon för jag ska platta håret och vet inte vad jag ska ha på mig så det lär väl ta ett tag för mig imorgon.
Men iallafall blir nog sista inlägget för dagen så jag säger Godantt :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar