22 sep. 2010

Huvudvärk :(

Heej...
Lyssnar på musik bloggar chattar messar facebook och har skit ont i huvudet.
Har fortfarande ont i huvudet hade det hela kvällen igår och vaknade med världens huvudvärk också och sen har jag haft ont i huvudet hela dagen. Gick hem tidigare från skolan idag för att jag hade så ont i huvudet och orkade typ ingenting.
Men aa skoldagen började med en hålltimme så onödigt. Jag kom till skolan och vi gick och väntade på att någon skulle komma men vi viste att våran bildlärare var ledig men det kom aldrig någon så vi gick till elev service och då viste dom inte om vi skulle ha en vikarie eller om det skulle bli inställt. Men hallå vi börjde liksom 08:30 och klockan 08:40 viste dom fortfarande inte men det slutade iallafall med att det blev iställt så vi hade hålltimme och vi hade skit tråkigt!
Sen hade vi svenska vi hade läxförhör kunde typ hela läxförhöret( stolt) haha skojar.
Sen hade vi tråki spanska och sen hade vi lunch tror jag.
Och sen hade vi engelska och sen gympa tråkig origentering och efter gympan gick jag hem.
På bussen pratade jag i telefonen och när jag va vid handen centrum så sitter det typ tre killar på busshållsplatsen och vinkar till mig. Hahaha kännde typ ingen utav dom.
Men sen vid handenterminalen kom farmor o hämta migs en åkte vi hem och jag har typ bara tittat på film hela eftermiddagen/ kvällen.
Nu måste jag plugga plugga plugga :( Orkar inte :( men måste

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar