4 sep. 2010

Folkrace

Heej...
Förlåt för sena inlägg den senaste tiden. Men har faktiskt tappat blogglusten lite. Men dey betyder inte att jag ska sluta blogga.
men vet inte vad jag ska skriva om längre jag själv tycker att mina inlägg börjar bli lite ointressanta! eller vad tycker ni? Ni får jätte gärna komma med lite förslag om vad ni tycker är intresant att läsa om!

Tänkte skriva lite om min dag nu :)
Vaknade tidigt imorse för att jag hade glömt att stänga av larmet men egentligen inte för att jag tittade så att jag bara hade ställt kl mån-fre.
Men så ringer den imorse iallafall. Och fattar inte varför tills pappa frågar men är datumer rätt då? Jag tittade på mobilen och där stod det 4 nauari 2007. haha fick svaret på min fråga.
Men jag och pappa har varit på högsta banan i haninge och tittat på folkrace hela dagen från kl 10:00 till ca 17:00.
Det märks att det börjar bli höst nu det blir bara kallare och kallare :(
När sista hitet (stavning) gick så kom det en brandkår.
Vi tittade klart och sen skulle vi till bilen då såg vi brandkåren och poliser och ambulanser och ovanför huvudet åkte en ambulans helikopter som landade på startplattan.
Det var en som hade voltat 4 varv. han hade ont i nacken tror jag. Men tror inte det va något farligt för dom sa att han skulle åka in till sjukhuset och röntka bara ifall att.
Men sen åkte vi hem.
Jag på slutet av Bring it on och sen åt vi mat :)
Tror vi ska till högsta banan imorgon med. fast då blir det vinter jackan på för mig och leggings under byxorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar