20 sep. 2010

Handen med Elin :)




Heej :)
Kom hem för ett tag sen följde med farmor o pappa till Maria för att titta på någon persien :s sen typ åkte vi förbi statoil och köpte comviq kompis :D Hade inga pengar kvar.
Dagen har väll varit rätt så okej dagen började typ med mentorstimme och sen har vi typ haft alla ämnen man kan ha på slöjden så var det faktiskt lite mindre roligt.
Det kom in två andra lärare till våran slöjdlärare och kramde om henne och sen börjad våran slöjdlärare att gråta. Hennes man hade fått åka in akut till sjukhus för det var något alvarligt som hade hänt. Men vi fick ha bild med Mayne istället.
Efter skolan åkte jag till handen och mötte Elin vi gick runt lite och jag hittade ett par fina skor på dinsko och en fin jacka från bikbok som jag vill ha. Vill ju egentligen ha en fjällräven men har insett att jag aldrig komma få en för den är så dyr.
Men den på Bikbok påminde lite om en fjällräven och den kostade bara 1000kr.
Sen fikade vi lite och sen kom pappa och hämtade mig. Sen så åt vi typ middag och sen har det inte hänt så mycket mer idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar