27 sep. 2010

Skolan

.....
Kom hem från skolan för ett tag sen sitter nu hemma själv och lyssnar på musik o göra ett nytt försök med den dära headern. Vi får se hur det går.
Skolan har väl varit rätt så okej. Emelie kom tbx idag :D Vi har typ haft skit kul vi har typ skrattat skit mycket hela dagen.
I fredags så var det ju någon eller några som smällde raketer inne i skolan Men idag sa Eric att det hade varit nån slags bomb förstod inte riktigt men iallafall.
Första gången började ju papperskorgen att brinna. Och sen andra gången hade någon stått uppe på trappan och kastat ner en bomb/ raket. Så den hade typ studsat fram och tbx mellan golv och väggarna där nere. Fattar inte hur folk kan göra sånt.
Men skolan hade typ anmält det här så polisen skulle komma till skolan idag och förhöra folk. För det var typ några som hade sätt det så dom viste typ halft vilka det va.
Jag varken hörde eller såg någonting. Förutom då det blev brandalarm så det var rök i typ hela korridorren. Men tror inte det va några poliser i skolan idag. Eric berättade allt det här för oss i morse och att skolan hade anmält det för att dte räknas som mordbrand. Lite läskigt faktiskt.
Menmen efter skolan så följde Emelie o Haddi med mig ner till busshållsplatsen dom hade inget roligare för sig. Thihihi vid busshållsplatsen träffade vi Becca och hon skulle typ ta 41:an så jag tog samma buss som henne. thihihi tror den bussen typ tar 3-4 minuter längre än dom andra.
Men nu ska jag försöka mig på headern tror jag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar