24 sep. 2010

........

Heeej :)
Sorry för dålig uppdate igår :( Efter jag hade ätit middag och allt så åkte jag och farmor till farsta igår. Vi tittade lite det va typ REA överallt och skit mycket folk det va typ 7-8 menetr kö inne i affärerna. Men jag köpte en jeans skjorta på gina.
Sen var vi tvungna att åka hem för jag hade så ont i magen trodde jag skulle dö. Det går inte att beskriva smärtan grina typ fett mycket men seriöst det gjorde skit ont. vet inte varför. Men sen så somnade jag så det var darför jag inte bloggade igår.
Kan skriva lite kort om igår nu istället: Skoldagen var typ normal fast matten var inställd så vi fick sluta en timme tidigare så jag gick ner till gården en stund med alla tjejer var typ 1 år sen jag va där. Men iallafall var typ där i 1 en timme sen gick jag till bussen och åkte mot dansen :)
Mötte VIctoria utanför och sen gick vi upp tillsammans. hahaha vi hade verkligen jätte roligt igår. Vi skrattade åt typ allt och lite till. VI fick lära oss lite nytt av dansen igår det var fett svårt men det är ju typ 13 gånger kvar av terminen så det borde väll typ sitta då ;)
Efter dansen var typ halva skogås centrum fullt av ungdommar träffade Ellen och några av hennes kompisar. sen träffade jag Moa Jenny och lilla Emil.
Hihi en av Ellens kompisar trodde jag och Victoria var syskon. Hihihi fast vi är faktiskt sjukt lika både i sätet och utseendet. Lite coolt faktiskt :)

Idag : skoldagen har väll varit okey. Vi hade musik i helklass idag för att typ No läraren va sjuk så då fick gruppen som hade musik igår ha musik idag igen. Men det gick faktiskt rätt så bra trodde att det skulle bli kaos.
Sen hade vi typ So och sen Lunch och sen världens tråkigaste svenska lektion det va typ bara jag som hade gjort läxan thihihi ;) Sen hade vi spanska vi hade läxförhör gickk väll rätt så bra.
Och sen hade vi svenska igen. Precis när vi skulle sluta så gick brandalarmet så typ alla sprang ut och vi viste inte om vi fick gå hem eller om vi var tvungna att gå till dansbanan.
Men vi hann bara ut till skolgården så fick vi gå in igen och då fick vi sluta.
Åkte hem mötte farmor vid tåget :D Sen så åkte vi till farsta :) Eric saade va där :D Tog massa bilder och filmade nästan allt men den här datan e efterbliven så det går inte att lägga upp videon :( Hihi men det var typ några som dansa och sjöng innan honom.
Men Eric va BÄST. När han sjungit klart så gick vi runt lite i farsta centrum köpte typ överdrag till mina kuddar. Hittade inget mer roligt, det är jätte tråkiga kläder i typ varenda affär men det är väll rätt så bra hihihi det försvinner inte lika mycket pengar då ;)
Just nu lyssnar jag typ på musik och chattar med Victoria o Gabriel :) <33 och bloggar så klart :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar