21 sep. 2010

Tråk, Huvudvärk, dåligt väder!

Har världens huvudvärk har typ haft det sen lunch. Håller på att dö.
Vet inte om det kan bero på vädret men får hoppas det blir bättre snart.
Skolan har varit jätte tråkig idag bara jobbiga tråkiga lektioner :(
Dagen började men en tråkig spanska och slutade men en ännu tråkigare NO.
Mina lektioner idag :
  • Spanska
  • Matte
  • Idrott
  • Lunch
  • No
  • Elevens val men den va inställd.

På idrotten satt vi på en bänk och fick veta hur man springer och letar efter lappar.

Nä men vi snacka om origentering det är verkligen det tråkigste som finns och det värsta är att nästa tisdag och onsdag ska vi till rudan på idrottlektionen och ha origentering :(

Och NO aa har inga ord för att beskriva hur tråkig den va. och hade skit ont i huvudet då så det blev ju inte direkt bättreDet ända jag önskade på No lektionen var att den skulle ta slut och jag ville bara hem men vi hade ju elevens val efter no. Hade verkligen ingen lust eller ork att gå på volleyboll som jag har på elevens val.

Men vi gick iallafall ner till gympasalen och bytte om till gympakläder och sen satte vi oss utanför idrottshallen och där satt vi i typ 20 min men då gav vi upp och några sprang upp och frågade varför ingen kom. Medans dom sprang upp så sparkade jag och Lolly fotbollen till varandra och när jag skulle skjuta bollen så ställde jag mig på den så den började rulla och jag ramlade. hahaha jag och Lolly slängde oss på golvet och börja skratta eller jag låg ju redan på golvet men iallafall vi höllt på att skratta ihjäl oss. Sen så kom de andra tillbaks och sa att det var inställt och att vi fick gå hem. Men hallå hade dom inte funderat på att berätta det lite tidigare.

Men iallafall jag gick till bussen och åkt hem.

Och nu håller jag på att bli galen för varje gång jag trycker på enter så blir det typ jätte stort mellanrum mellan raderna. Men det får bli så nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar