25 sep. 2010

Heej...
Gör typ ingenting ligger i sängen och orkar egentligen inte blogga men gör det ändå :) thihihi...
I förmiddags så följde jag med farmor o farfar till någon ny sportaffär i bromma det va överdrivet mycket folk det va skit lång kö för att få komma in i affären. Haha Ullared 2. hihi
Fast jag tyckte inte dom hade så mycket roligt där inne. men jag fick ett par typ träningskor :)
Sen åkte vi hem eller vi stannade på donken och köpte med oss lite mat hem. Hihi åt mat och sen åkte papa o farfar iväg och kolla på folkrace.
Och jag och farmor åkte till farsta för att titta på rebound. Hihi tog massa kort idag med men har inte lagt in dom på datorn än och orkar inte göra det heller nu så ni får lite bilder imorrn istället.
Sen åkte jag o farmor in till stan för att titta på en jacka till mig men den var slut så vi gick till något annat ställe och tittade på fjällräven. hihi men vi köpte inget.
Vi gick runt lite och tittade och sen åkte vi hem för att farmor mådde dåligt.
Sen åkte vi typ till maxi och handla och sen åkte vi hem. Pappa och farfar hade redan kommit hem men pappa fick ingen bil idag heller. thihihi vilken otur han har.
Har inte gjort så mycket mer idag.
Imorrn ska jag träffa Robin o Leo :)
Ska typ läsa lite bloggar och sen sova tror jag.
Gonatt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar