30 sep. 2010

torsdag 30/9

Hejsan...
sitter nere på mitt rum i soffan med täcket över mig. Fryser som en gris. inte för att jag vet om grisar fryser men ändå. Tror jag börjar bli förkyld igen :( Har blivit täppt i näsan och typ nyser o hostar 24h och jag fryser typ hela tiden :(
Menmen får hoppas att jag inte blir förkyld orkar inte vara hemma och vara sjuk vist kan det va skönt att bara vara hemma och vila en dag men sen är det bara blä.
Typ varenda morgon den här veckan har jag typ bara viljat dra täcket över huvudet och somna om igen. Har typ bara stängt av alarmet på mobilen och typ bara legat har typ inte gått upp förns en halv timme senare eller något. Men ändå har jag hunnit leta kläder det är typ det som tar längst tid, sen hinner jag platta håret som jag typ har gjort varje dag i två veckor nu inte bra för mitt hår men sen hiner jag typ sminka packa väskan äta frukost och aa allt det som jag behöver hinna.
Men aa idag har det typ varit en vanlig skoldag.
Vi började typ 08:10 pappa körde mig till skolan :) första lektionen va No alltid lika tråkig och sen hade vi NO igen. det är konstigt för vi har två NO lektioner direkt efter varandra.
Men sen hade vi 1,5 timme So. sista 15 min ligger typ alla halv döda på bänken.
Sen hade vi lunch har typ längtat till lunchen idag för det va Tacos och dte får vi bara 1 gång per terminen. Men när jag såg köttfärsen mådde jag bara illa asså usch fettet flöt liksom uppe på ytan skulle säkert kunna fylla ett helt glas med bara fett från den dära köttfärsen.
Men jag åt lite iallafall.
Sen hade vi Engelska vi fortsatte med någon konstig sak orkar inte förklara haha.
Sen hade vi livskunskap och efter typ 40 min klarade vi den dära saken vi gjorde förra gången.
Vi va typ skit nära flera gånger men då började folk att garva och aa till slut hade vi bara 1 kvar som skulle upp men då började någon skratta, sucka, gäspa och allt vad det nu va man inte fick göra.Men till slut så.
Sen hade vi typ matte och sen slutade vi :) När jag kommit ut på skolgården upptäcker jag att jag tappat mitt örhänge så jag o Emelie gick in i skolan igen och letade efter det men hittade det inte vi leta i typ hela skolan men sen så hittade jag det i matte klassrummet.
Haha så mycket för ett litet örhänge men jag älskar faktiskt dom örhängerna så jag hade faktiskt blivit lite ledsen om jag inte hade hittat det.
På vägen till bussen så träffade jag syrran har typ inte träffat henne på flera månader.
Sen åkte jag till dansen. Träffade Vickan utanför och sen gick vi upp.
Känner mig lite säkrare i dansen nu än förra veckan. Nu är vi typ helt klara med 1 dans bara 1,5 dans till att lära sig. Haha men det fixar vi.
Efter dansen åkte jag hem och typ direkt när jag kommit hem så åkte vi till ica maxi och handlade. Thihi jag fick välja vad vi skulle äta idag vad tror ni jag valde. Hahaha men vi åkte till Burger king i farsta och köpte mat :) Thahaha....
Mådde typ illa efter att jag ätit tror jag åt för snabbt och för mycket. haha...
Nu ska jag njuta av tiden jag är läxfri haha sskojar bara men det är nästan man blir lite chokad vi har inte fått läxor på 3 dagar.

Det blev ett långt inlägg idag men mycket skit också. Hahaha

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar