1 okt. 2010

1 oktober

Vart tar tiden vägen?? känns som om det var måndag igår! Är det bara jag som tycker att tiden har gått sjukt fort den senaste tiden?
Men iallafall skolan har varit okej idag inte så mycket roligt har hänt men inget tråkigt heller.
Första lektionen hade vi matte prov vi viste inghenting om att vi skulle ha prov vi fick reda på det typ 2 min innan. men jag kunde alla frågor och det känns som om det gick rätt så bra faktiskt
Sen skulle vi ha musik men daniel var inte där så vi fick håltimme. Vi har slutat att typ bli överlyckliga över håltimmarna som vi blev över dom första gångerna. För nu börjar det faktiskt bli rätt så tråkigt vi har typ haft 10 håltimmar på 2 veckor eller något.¨
Men jag och Emelie gick hem till Emelie och gjorde typ ingenting sen gick vi tillbaks till skolan och hade so. Måste plugga massa so tills nästa torsdag då vi har prov.
Sen lunch och sen hade vi svenska som typ är världens tråkigaste eller det beror nog på läraren men vi höllt typ på med substantiv och sen gick vi till centrum och skulle göra en person beskrivning. Sen hade vi spanska känndes som om lektionen typ bara var 10 min lång men egentligen 40.
Och sen hade vi svenska igen.
Och sen slutade vi jag åkte hem. Hemm avar Maria o Pärre o Lucas o Felicia dom skulle typ hämta husvagen men det gick tydligen inte så bra.
Och sen har jag inte gjort så mycket mer. Victoria ville åka till farsta och ta en fika idag men hon slutade så sent så vi tar det någon annan dag. Vill till talangjakten ikväll men typ ingen annan vill orkar inte får inte och blablabla... tråkigt.
Så det blir nog inget ikväll ska typ bara vara hemma .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar