8 okt. 2010

Stan med Victoria

Gullunge
Jag har skiiit tråkigt...
Idag i skolan har typ varit som vanligt... På musiken så fick vi lära oss att spela i got a feeling på piaono :D Coolt :P Haha jag Emelie o Becca hade skit roligt på lunchen vi skratta åt typ allt och jag blev röd i ansiktet tydligen så då började dom garva åt det och så började jag garva åt deras garv och aa...
Efter skolan åkte jag till skogås för att möta min sötnos Victoria. Vi drog in till stan och typ bara hade kul.Köpte ett linne på gina tricot :)
Sen vid 17: 30 åkte vi hem thihi vi tog massa ego bilder med Victorias mobil så dom kommer någon annan gång.
När jag kom hem så hade typ Otto o Andre kommit några i släkten. haha
Har inte gjort så mycket mer roligt idag...
som sagt va nu ligger jag i halva soffan och på halva bordet i mitt rum och har skit tråkigt coh lyssnar på musik.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar