12 okt. 2010

Boooring.

Heej...
Lyssnar på musik och chattar me massa folk.
Åt precis kladdkaka o glass gott men mår illa nu eller fick ont i magen. :(
Jaja skoldagen har gått skit sakta och den har varit skiiit tråkiig.
Började med spanska lektion det var väl typ den enda lektionen som har varit rolig och har gått snabbt kanske berodde på att vi bara var 6 personer.
Vi har typ haft idrott två gånger idag eller först vanlig idrott då hade vi fotboll.
Och sen elevens val då jag har volleyboll. Efter skolan åkte jag hem var jätte trött efter två idrott lektioner tfråkig skoldag och jag gick ifrån tåget. Så när jag kom hem så tittade jag på film i typ0 2s sen sov jag. När jag vaknade så hade jag skit ont i nacken/ axeln tror jag fick nackspärr eller något vet inte hur jag sov. Men sen somnade jag om igen. Inte så bra för jag komma inte kunna sova sen och då blir jag skit trött imorgon bitti. Hahaha försov mig imorse pappa fick komma ner och väcka mig. Thihi duktig jag är.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar