21 okt. 2010

21 oktober 2010

Hejhej.
Chattar o messar me massa folk och lyssnar på musik.
Skolan har varit helt okej idag, gjore klart so papppret och vi hade ett oförberet prov i engelska idag och det va jätte enkelt.
Efter skolan skulle farmor egentligen kommit och hämtat mig men det var kö ända ifrån skogås det hade tydligen varit en lastbil som brunnit på motorvägen och sen var det väl att folk som skulle till port73. Så först skulle jag ta buss o tåg hem men Maria var i haninge så hon hämtade mig :)
Följde med henne o Lucas o Felicia in på maxi och sen körde hon mig till skogås centrum där jag mötte farmor hon lämnade mina danskläder.
Sen mötte jag Victoria vid apoteket och sen gick vi upp och dansade :)
Dansen gick rätt så bra men kände mig helt slut i kroppen efter ett tag. vet inte varför.
Efter dansen åkte vi o lämna pappa i södertälje och sen hem igen.
Har inte gjort så mycket mer imorgon natt åker vi till ULLARED längtar verkligen :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar