5 okt. 2010

Origentering...

Morgonen var KAOS jag lovar.
Tåget var 10 minuter försenat så farmor körde mig till skolan så jag var vid skolan 07:30 men gick hem till Emelie.
Det sista vi gjorde igår innan vi gick ifrån skolan var att fråga när börjar vi imorgon?Och i vilket klassrum?
svaret blev enligt schema alltså 08:10 och i språkklassrummet.
Imorse när vi kommer till skolan fick vi reda på att vi inte alls började 08:10 utan vi började 08:30 jaja tänkte vi skit samma men sen vid 08:30 då vi ska till klassrummen så visar det sig att vi inte alls ska vara i språkklassrummen utan att vi ska vara med våran klass i något helt annat klassrum. Så till slut såg vi Daniel och han visade vart vi skulle va.
Då hade vi nutids origentering det va typ massa tråkiga jobbiga svåra frågor om nu tiden och blablabla... Efter det så hade vi matte 1 timme och efter maten skulle vi ha idrott men eftersom vi skulle ha origentering på rudan efter lunch så hade vi ingen idrott utan vi hade hålltimme i 3 timmar! seriöst hur tänker folk? Men då åkte jag o Emelie till handen och åt på macdonalds :) och sen gick vi runt o kolla lite. sen kom Becca, Natta, Emil och Mikael och då gick vi till rudan så vi va tup 1 timme tidiga till Rudan.
Sen hade vi origentering först var det bara jag victor o Emelie men sen så träffade vi Becca o Natta så dom gick med oss:) vi hade det jätte trevligt.
Förutom att jag mådde skit dåligt hade jätte ont i magen och kallsvettades typ hela tiden och tror jag hade feber också.
Men aa tyckte vi var grymt duktiga vi hittade 11 kontroler på 1 timme är inte det duktigt jobbat? Haha är iallafall jätte stolt specielt eftersom det här var något slags prov.
Men efter så fick vi typ sluta jag tog bussen till Tyresö centrum o mötte Maria (faster) vi skulle gå till frisören och kolla hur mycket det kostade att färga mitt hår behöver verkligen färga utväxten ser inte klokt ut. Men det kostade typ 990 tror jag att det var. så vi får väl se när dte blir av.
Sen åkte vi o hämta felicia och sen hem och åt glass. Lucas hade typ engelska glosor så Maria förhörde honom och mig. Hahaha...
Sen åkte jag hem.
Läste nyss på facebook att det var 1 år sen idag som polisen stod i lägenheten och förklara att min mormor var död. Kommer ihåg så mycket från denna dag för 1 år sen. Hoppas du har det bra där du är nu mormor! <33

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar