20 okt. 2010

!"#%&/ ?

Heej...
Kom hem från skolan för ett tag sen. farmor hämtade mig. Slutade ca 15:10 jag och Emelie satt i elev service en stund.
Typ hälften av alla lärare har varit borta idag. Fast vi har typ fått haft vikarier i verje lektion ändå.
Spanskan så var andra gruppen med oss och ena klassen va borta så det va rätt så lugnt ändå. Vi gjorde typ ingenting vi fick ett papper som vi redan hade gjort och sen så fick vi sluta 20 min tidigare.
Imorse var jag ju hos läkaren och fick göra spirometri man andas i ett rör.
Haha fick en klämma på näsan och sen så fick jag skrattatacker. haha började skratta typ varje gång jag skulle göra djupa andetag.
Men ska tillbaks dit nästa onsdag för att få reda på svaren.
Ikväll ska vi till det dära port73 som öppnar i haninge :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar