4 okt. 2010

The last song...


Hejsan...
Lyssnar på låtar från the last song älskar filmen världens bästa underbarste sorligaste finaste film. Tittade lite av filmen med mamma idag. Båda satt och grät i slutet av filmen. Ni som inte har sätt den måste se den, det är den bästa film jag någonsin sätt.
Efter skolan gick jag hem till mamma, Deras marsvin mimmi o molly är sjukt söta och så små dom fick plats i en hand. satt med dom i flera timmar den ena låg på min mage när vi tittade på film den var jätte sööt och så gosig. Vill också ha...
Menmen lekte lite med Isabelle pratade med Mamma om allt möjligt, och vi har ätit kanelbullar och aa fick några avsnitt från vampire diaries och filmen the last song.
Sen kom farmor o farfar o hämta mig vid 18 tiden tror jag då åkte vi till maxi och handlade lite sen åkte vi typ hem.
Har typ precis ätit en kanelbulle eftersom det är kanelbullens dag idag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar