11 okt. 2010

Skola, Hemma hos Emelie, ute :)

Hejhej
Gör typ ingenting har tråkigt.
Imorse hade jag satt klockan på 07:10 men jag kom inte upp förns 07:40. hahaha men var sjukt trött och jag frös skit mycket så då ville jag inte gå upp. Haha men var ju tvungen att gå upp ändå för jag vet hur lång tid och hur noga jag är när jag ska sminka o platta håret. hahaha men pappa körde mig till skolan imorse :)
skoldagen har gått skit snabbt men ändå har den varit skit tråkig.
Efter skolan så gick jag o Emelie hem till henne det var tänkt att vi skulle baka men när vi kom hem till henne så orkade vi inte. hahaha latmaskar vi är :p Vet inte vad vi fördrev tiden med. Men vi typ snackade och sjöng och skrattade och aa sen gick vi typ ut till hennes gård och snurrade på någon gunga. Sen följde hon med mig till bussen och sen åkte jag typ hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar