3 okt. 2010

Junibacken

Heej... sitter o lyssnar på lite musik och messar me massa folk.
Men imorse kom pappa o väckte mig och frågade om jag ville med till junibacken.
Och det ville jag, satte på mig kläder tvättade bort sminket som hade kletat ut sig i hela fejset orkade inte tvätta bort sminket igår. Borstade håret o ja jag såg ut som ett troll imorse när jag vakna.
Men sen åkte vi och hämtade Michan Robin o Leo.
Sen åkte vi till junibacken älskar sagotåget där det är så fint. haha...
På vägen hem stannade vi vid skopunkten inne i stan så jag och Michan sprang in och tittade på lite skor jag hittade massvis med fina skor men typ alla var jätte stora vid vaden.
Men sen så åkte vi hem jag tittade lite på datan men insåg ganska snabbt att jag inte orkade så jag gick ner och la mig i sängen och tittade på tv. :)
Jag och Michan har tagit massa bilder idag :D

Jag och pappa :)Jag o Robin :)
Jag Robin Leo :)Jag och Leo :)
Jag och Pappa igen ;)
Jag :P


Lyfter Leo
Jag och Robin bygger Torn.

På Pippis balkong. Hahaha ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar