29 okt. 2010

HÖÖÖSTLOOOOV :D

Heejheeej....
Freeeedaaaag idaaag och det är HÖÖÖÖSTLOOOV :D
En veckas ledighet :) Har typ ingeet planerat nästa vecka.
Skolan har gått bra idag typ inge roligt eller tråkigt hände.
Efter skolan så gick jag och Emelie till parkeringen där hennes mamma skulle hämta oss men sen blev Emelie kissnödig så vi gick in i skolan igen så hon gick på toa och sen gick vi ut igen då kommer jag på att jag glömt so läxan i skåpet vilket Emelie också hade gjort så då gick vi in igen och hämtade det och sen när vi gick ut igen så hade Emelies mamma kommit.
Vi åkte till handen Emelie skulle köpa en häxhat och näsa tills imorgon. hahaha
Jag och Emelie kanske ska gå ut imorgon :)
Men sen så åkte vi hem till Emelie och va typ där i 30 min och sen kom farfar och hämtade mig :)
Nu kom farmor hem med min pizza för att dom ska äta något annat äckligt typ friterade räkor och något annat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar