10 okt. 2010

Tusen gånger starkare


Heeeej...
Vi kom inte så långt med gåendet i morse...
När vi typ gått i 10 min så fick farmor skit ont i ryggen så hon kunde inte fortsätta gå.
Så jag och farmor gick hem medans farfar och Maria gick vidare.
När jag kom hem så duschade jag och sen föna jag håret och sen plattade jag håret.
Sen kom farfar o Maria hem. Farmor o farfar körde mig till handen.
Där jag mötte Elin och sen gick vi till tåget.
vi gick till sergel och tittade vad som gick och vi bestämde oss för att titta på tusen gånger starkare. Den gick typ 15:50 så vi gick och åt på pizza hut. sen så gick vi tbx till sergel och köpte typ världens största popcorn och typ skit stora cola.
Hahaha var skit mätt vi åt inte ens upp hälften av popcornen.
Men jag måste bara säga att filmen var den tråkigaste film jag någonsin sätt.
Alla säger att den är så bra hit och dit... Men det hände typ ingenting och om det hände något så hände det typ 80 gånger.
Menmen sen åkte vi hem och då va typ maten redan färdig och jag var skit mätt redan innan jag börjat äta. Men jag hade tjatat om den dära köttgrytan i typ 1 vecka nu och idag hade farmor gjort det så jag åt lite iallafall.
Var så mätt att jag mådde illa sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar