23 okt. 2010

Ullared

Heeej...
Håller på att föra över bilder till datan har tagit kort på allt mitt som jag köpte eller rättare sagt Farmor köpte till mig ;)
Jag sov typ nästan hela vägen dit eller jag typ vakna somna vakna somna.
Vi var där vid 07:00 så dom hade precis öppnat.
Det var skiit stort och jätte mycket folk redan klockan 07:00 på morgonen.
Jag har typ köpt massa kläder och annat smått.
Köpte lite julklappar också men det får ni inga bilder på nu.
På vägen hem sov jag rätt så mycket också, vi stanade på någon restaurang och det va typ den sämsta restaurangen som fiins. Maten var inte god och aa hur kan man misslyckas med Hamburgare med bröd liksom?
Menmen vi var typ hemma vid 19:00 och jag va skiit trött och kände mig helt slut.
Är fortfarande helt slut så det blir nog tidigt i säng ikväll.
ska bara försöka fixa bilderna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar