15 okt. 2010

Muffins :)

Heej...
Har precis bakat muffins dom blev faktiskt goda. Haha nu lät det som om jag aldrig lyckas när jag bakar men oftast så blir det bra ;)
Skulle egentligen vara med Victoria efter skolan men det blev inte så hon skulle typ iväg.
Har världens träningsverk i benen från dansen igår. Vi stretchade( stavning) skit mycket.
Och idag på musik när jag skulle sätta mig på stolen så satt Emelie brevid mig och vad tror ni ungen gör jo hon drar bak stolen så jag ramlar ner på golvet. Hahaha från början gjorde det inte så ont men sen när jag skulle resa mig upp så fick jag skiiit ont i rumpan. Hahahahaha....
Imorgon ska jag med Pappa o några av hans kompisar till Karlstad och titta på folkrace :)
Vi skulle typ åka vid 06:00 imorgon bitti sa pappa igår.
Hjälp mig hur ska jag komma upp????
Nu ska jag chatta lite med Madeleine och sen vet jag inte vad jag ska göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar